fredag 31 oktober 2008

Spookiness...

Jajjemän. Ikväll är det halloweenfest i Klippan. Hos "tomten".
Ska dit med Alex. Som garanterat kommer ha med sig rysk sprit *flinar*.
Han är söt den filuren.

Fixade en skiva till honom idag, som han bad mig göra.
Men självklart failade min dator, så pappa fick göra det.

Pappa är en hjälte på många sätt och vis. Han fick t ex igång elementen idag. Så nu slipper man se ut som en kåldolme när man går omkring :D

Men hursomhelst, så ska vi dit. Man skulle ha med sig egen dricka. Så jag ska gå iväg och köpa Hallonsoda sen tror jag :D.
Nykterist? Javisst.
Vill inte direkt riskera någon snedtändning i huvudet iomed medicinen och så.
*nynna lite*
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer nu.

Alex var här igår.. vi gosade i min säng i princip hela dagen. Så min überstora pingvin Isaac (som Alex trodde var en kudde) luktar Alex nu :D
Lite mysigt när man vaknade på morgonen och andades på Isaac's mage.
Kändes som att Alex var kvar då :)
Sen när jag vände mig mot nattduksbordet, så såg jag att hans klocka låg där.
Så jag messade honom med ett stort leende.
Han bah;"Jag visste det var något som saknades!"

Menmen... nu ska Kärleksdockan duscha, käka och sen bli en Zombiedocka! :D

Take care!
Jezz, signing out.

Inga kommentarer: