tisdag 28 oktober 2008

Det första inlägget!

Min nya seriösa blogg. Som inte kommer bestå utav hjärtbrytande dikter eller halvslaskiga noveller. Dvs, om mitt liv inte redan är något utav det.

Egentligen är jag väldigt ointresserad utav att läsa andras bloggar. Såvida den inte är otroligt intressant. Men däremot är ju andra ofta ganska intresserade utav att läsa bloggar. So why not give it a shot?

Hursomhelst. Jag tänkte presentera mig litegrann nu i det första inlägget.
Jag är då Jezz. Kort och koncist. Som inte ALLS återspeglar min personlighet.
Jag är svår, men ändå enkel. Läsbar, men ändå inte. Opålitlig men samtidigt din mussla som skyddar din pärla. Jag leker med livet, döden, färger, bilder, ord och känslor.

Men jag är expert på att måla bilder och känslor med mina ord.
Men ja.. vi får se hur det går!

Jag hoppas jag kan nå ut till folk med min blogg. Liten eller stor publik spelar ingen roll. Om det så bara är en person som läser min blogg, så är det iallafall mycket bättre än att ingen gör det.

En liten varning bara; Mina tankar är inte rumsrena. Nu menar jag inte att jag kommer skriva om bajssex, även om det är intressant (dvs, hurfan kan man tända på sånt?!), men jag är en ganska.. Speciell och vulgär person. Men ja, det är ju helt klart upp till dig som läser om du vill läsa eller inte. Så, inga störiga kommentarer om att jag skriver om opassande saker. För det här är min blogg, mina tankar och miiiiina ord :)

Hoppas vi fick det löst redan nu.
Och självklart får ni göra reklam för min lilla blogg om nu anser att den är givande.
Men nu tror jag att jag presenterat färdigt.
Frågor utav alla dess slag är självfallet välkomna!

Until next time, take fucking great care!

Inga kommentarer: