onsdag 29 oktober 2008

Malmö minsanner.

Idag var man nere i Malmö med Björn, Eva, Alex och Linn.
Linn är Björns lillasyster. And rather special.

Det var en ganska.. skum dag.
Alex och jag gullade runt som vanligt, jag provade en klänning och han försökte smygkika.
Allmänt sött.
Allt var frid och fröjd.
Förutom att jag blev lite störd av att Linn kastade hatiska blickar på mig.
Jag förstod inte riktigt varför hon gjorde det.
Men det kom ju fram. Som allt alltid gör.

Hon var smått förtjust i Alex.
Den långa mystiska ryssen som Jezz så omsorgsfullt lyckats få runt sitt lillfinger.
Haha, inte riktigt. Men ungefär.

Men den tösen säger inte ett jota!
Inte ens hej!
Det är fett störigt.
Och när jag sen fick höra utav Eva att Linn tyckte om Alex så blev jag helt paff.
Så det var däääärför hon varit så sur på mig.
Jag ville ju genast gå och be om ursäkt, men Eva sa att det inte var någon bra idé.

Sen så ringde en gammal vän till mig, Daniel, och ville träffas lite fort vid Stadsteatern.
Så jag rusade iväg och under tiden så ringde Björn och sa: vi åker hem nu. Det är nog bättre du tar tåget.

Och så blev man lämnad där i Malmö.
Träffade som tur var en gammal vän, som jag åkte tåg med till Helsingborg.
Och där väntade Alex på McDonalds (knutpunkten) och vi tog en kaffe tillsammans.
Sen körde han mig hem, men vi stannade vid min gamla skola och satt och hånglade i hans bil i säkert.. 2 timmar.
Kändes som en underbar evighet.
Sen blev det lite hårdare och då blev det lite fjutt i sinnena.
Men nej, det var relativt rumsrent.
No sexxi tajm! :D

Men hursomhelst.. palla Linn. Hon får skylla sig själv som inte öppnar käften eller gör något.
Tjejen som syns fick killen, igen.

Synd att han kanske måste åka tillbaka till Ryssland igen till jul.
Och då vet jag inte när vi ses igen.
Men förhoppningsvis löser det sig.

Thooough he looks really good :D

Bilder på klänningen jag köpte kommer snart ^__^

Inga kommentarer: