torsdag 2 juli 2009

Öroninflammation...

Uuuusch, jag har sån inflammation i mitt vänstra öra. It sucks big time!
Vaknade 6 imorse av att det dunkade och jag höll på att dö. Gnydde och kved och slog i väggen av smärta..
Deni! Det är smärta! :O
Men iallafall, så vid 9 så åkte jag till läkaren i Åstorp, han kikade lite i mitt öra och sa; yes, du har en rejäl inflammation. Jag skriver ut pencillin till dig, men, jag ska kolla halsen också, annars får du ta det längre.
Men jag hade ingen inflammation i halsen, så det blir 5 dagars pencillinkur. Sjukt stora tabletter, 3 gånger om dagen och två på en gång. Så, sex feta tabletter i 5 dagar! Sucks big time det med.

Men men, är man sjuk så är man.. och då kan man värma en muffins i mikron och äta den med glass och chokladsås.. .mohaha!
Man får vara tjock!

Jag anser inte att jag lider av/ är överviktig. Jag anser att alla andra av underviktiga :D
Jag funderar på att spela lite WoW.. Rösterna omkring mig, däribland i musiken, har slutat låta som aliens. Det lät helt sjukt när jag lyssnade på Ne-Yo, det lät så plastigt.

Ifall ni undrade, så skaffade jag ett nytt pet till min char igår på wow. Övergav min tiger och tog en spindel istället. Lite kasst, för spindeln suger. Men den är söt och den heter Webby :D.
Mr Web var taget, och alla andra saker med nät. Vart påväg att döpa den till Mr Kuk.
"Bara för att.."


Woosh, jag ordbajsar idag. Varit ensam hemma hela dagen juuuh!
Så jag berättar lite om mitt gymnasieval!

Jag satte Naturbruks med inriktning Hund som första val, och jag kom in!
Det kändes nicenice!
Nu vet man vad man ska göra till hösten iallafall.

Och jag är jättesugen på att skaffa ett marsvin..
Ett rex marsvin <3

Men people, ta hand om er!
Snart kommer det väl ett nytt inlägg som kommer handla om sex.. so.. keep in touch! ;)

Inga kommentarer: