måndag 2 februari 2009

Hmpf.. ångest..!

Jag antar att det är ångest. För.. det känns som det.
Får svårt att andas och det känns som att jag fått på mig en alldeles för tight korsett.
Sen har jag apont i ryggen, så det gör väl inget bättre direkt.
Men vafan... aj!

Idag var ändå en ganska rolig dag. Jag och min vän Lina busade litegrann med en lärare vi inte tycker alltför mycket om :D
Vi satte ett bord framför dörren till lärarrummet, så hon inte kunde komma ut *tihi*. Det var fruktansvärt roligt. Dock uppskattade hon inte riktigt vår humor och blev väldigt arg.
Sen så ringde hon till min mamma och sa att jag skolkat från fysiken 8-)
Men det var det värt det.

To be honest så har jag det ganska jobbigt just nu. Med mig själv. Ingen livskris eller någon revolution på gång. Bara ångest rätt och slätt. Rastlöshet.
För att citera mig själv;
"Den rotlösa känslan och viljan av att vara påväg gör sig påmind."

Tyvärr är jag en ganska lat människa. Och fattig. Åker väldigt sällan iväg någonstans. Och gör jag det så blir det mest in till sta'n där jag tar en vanilla latte i min ensamhet och tittar på folk.
Och har ååååångest!
Det är väldigt tråkigt..

Jag saknar Alex också. Tror jag.
En annan jobbig sak! Jag vet inte om det är honom eller närheten jag saknar. Jag misstänker dock att det är båda sakerna. Ännu värre.
Men ja, snart slutar jag 9an, då blir det gymnasiet och ryska på schemat!
Jag SKA till Ryssland! :D

Inga kommentarer: